وبسایت رسمی انجمن نابینایان ایران. IBNGO.IR

امضای تفاهم‌نامه میان انجمن نابینایان ایران و مجموعه فرهنگی ورزشی شهید چمران

انجمن نابینایان ایران در ادامه امضای تفاهم‌نامه‌های خود با نهاد‌ها و سازمان‌های مختلف، این بار و در راستای استفاده نابینایان و اعضای تحت پوشش خود از امکانات متنوع مجموعه فرهنگی ورزشی شهید چمران که با نام بولینگ عبدو در میان مردم شناخته می‌شود، اقدام به امضای تفاهم‌نامه با شرکت خصوصی شهید چمران کرده است.

این تفاهم‌نامه تا پایان سال جاری تا تاریخ 29/12/1402 اعتبار دارد و تمدید تفاهم‌نامه مستلزم توافقات و عقد تفاهم‌نامه جدید خواهد بود.

خدمات و تخفیفاتی که در مجموعه ورزشی تفریحی چمران به نابینایان ارائه خواهد شد و در ادامه به آنها اشاره می‌شود، تنها به دارندگان معرفی‌نامه از سوی انجمن نابینایان ایران و کسانی که کارت عضویت این انجمن را به همراه داشته باشند، ارائه می‌شود. تصویر نمونه معرفی‌نامه یا کارت عضویت انجمن، می‌بایست پیش‌تر و قبل از استفاده از خدمات مجموعه به مسئولان امر ارائه شده و توسط آنها تأیید گردد.

میزان تخفیفات در نظر گرفته شده، برای اعضای انجمن نابینایان ایران با ارائه کارت عضویت و 4 نفر همراه خواهد بود. یعنی اشخاصی که کارت عضویت یا معرفی‌نامه از انجمن داشته باشند، می‌توانند به غیر از خودشان 4 نفر دیگر را همراه خود به این مجموعه برده و هزینه‌های در نظر گرفته شده برای نفر پنجم، به صورت آزاد محاسبه خواهد شد.

در یکی دیگر از مفاد این تفاهم‌نامه آمده است، چنانچه تا پایان سال در اثر سیاست‌های ابلاغی افزایش بر نرخ خدمات موضوع این تفاهم‌نامه توسط مجموعه شهید چمران اعمال گردد،  اعضای تحت پوشش انجمن متعهد به تمکین و پذیرش آن بوده و وجه ارائه خدمات بر اساس نرخ‌های جدید محاسبه خواهد شد.

  • تخفیفات مجموعه فرهنگی ورزشی شهید چمران در سال 1402 برای اعضای انجمن نابینایان ایران

1: پردیس سینمایی جوان. شامل سه  سینما در قالب یک سانس در روز‌های پنجشنبه و جمعه ساعت 10 صبح الی 14 ظهر. قیمت بلیت این سینما 45 هزار تومان بوده که برای نابینایان در سانس‌های مذکور با 50 درصد تخفیف محاسبه خواهد شد. این تخفیف، به غیر از روز‌هایی است که بلیط نیم‌بها از سوی وزارت ارشاد اعلام می‌شود. جهت استفاده از تخفیف سینما، تعداد افراد باید زوج باشد. بطور مثال: دو نفر یا چهار نفر و…

2: شهربازی دهکده روشانو. قیمت 195 هزار تومان که با 40 درصد تخفیف محاسبه خواهد شد. این تخفیف، همه روزه شامل یک ساعت بازی بوده و پس از یک ساعت، با نرخ آزاد محاسبه می‌شود. برای استفاده از تخفیفات دهکده روشانو، علاوه بر کارت عضویت داشتن معرفی‌نامه از سوی انجمن نیز الزامی است.

3: کافه بازی دانا دل. یک ساعت و یک نفر. همه روزه از ساعت 10.30 دقیقه صبح تا ساعت 23 شب که با 10 درصد تخفیف ارائه خواهد شد.

4: بازی‌های دیجیتال دانا دل. یک ساعت برای سه بازی. (یک نفر). همه روزه از ساعت 10.30 دقیقه صبح تا ساعت 23 شب با 10 درصد تخفیف.

5: خانه کودک دانا دل. یک ساعت (یک نفر) همه روزه از ساعت 10.30 دقیقه صبح تا ساعت 23 شب با 10 درصد تخفیف.

6: آموزش غواصی. آموزش عملی این ورزش در جزیره کیش و قشم برگزار خواهد شد. این آموزش به صورت خصوصی بوده و با 15 درصد تخفیف ارائه می‌شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این ارتباط، با شماره 09122181382 تماس بگیرید.

7: پینگ‌پنگ. یک ساعت. همه روزه از ساعت 10 تا 21. این رشته با 20 درصد تخفیف ارائه می‌شود و جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 09123046282 تماس بگیرید.

8: استخر . بلیت استخر با قیمت 250 هزار تومان و با 30 درصد تخفیف ارائه خواهد شد. با توجه به اینکه استخر در اختیار بهره‌بردار بوده، بعد از اتمام قرارداد ادامه همکاری مستلزم توافق جدید خواهد بود.

9: ژیمناستیک با 10 درصد تخفیف محاسبه خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سانس‌ها با شماره 0903788756 تماس بگیرید.

مجموعه فرهنگی ورزشی شهید چمران در آغاز امر و پیش از پیروزی  انقلاب، با نام شرکت   سی آر سی ( CRC ) در سال ۱۳۴۲ شروع بکار نموده است. در آن سال ها فعالیت های آغازین این مجموعه صرفاً شامل تعدادی  از رشته‌های ورزشی با محوریت بولینگ، بیلیارد، سینما و  سرویس‌های پذیرایی بود. پس از پیروزی انقلاب اسلامی و انتقال مدیریت این شرکت به بنیاد مستضعفان، این مجموعه تغییر ماهیت داده و علاوه بر تنوع‌بخشی در رشته‌های ورزشی با گروه‌های سنی مختلف، در حال ارائه خدمات در عرصه‌های مختلف فرهنگی به کودکان، نوجوانان و بزرگسالان نیز است.

در این راستا و باتوجه به تغییرات ایجاد شده طی سنوات گذشته، مهمترین سرفصل‌های کاری شرکت شهید چمران بدین شرح زیر است:

1- بخش فرهنگی:
الف: شامل 3 سالن سینما، جهت اکران فیلم های خانوادگی، کودکان، جشنواره  فیلم فجر، تئاتر
ب: مرکز عرضه بازی و سرگرمی‌های هویت‌ساز خانواده‌ها با محور ایرانی اسلامی شامل: کافه بازی خانوادگی با رویکرد بازی‌آفرین، فروشگاه چهارفصل بازی و اسباب‌بازی برای کلیه گروه‌های سنی،  باشگاه بازی و سلامت دیجیتال، خانه کودک و اسباب‌بازی‌های جسمی حرکتی

2- بخش ورزشیشامل سالن‌های چند منظوره از جمله فوتسال، والیبال، بسکتبال و ورزش‌های انفرادی از جمله تنیس روی میز، بدنسازی، بولینگ و بیلیارد، ورزش‌های رزمی، اسکواش، راکتبال،  مجموعه ورزش‌های آبی شامل (استخر، سونا، مدرسه غواصی، هیدروتراپی)

3- بخش تفریحی: شهربازی مسقف ملقب به دنیای بازی و دهکده روشانو

4- بخش تجاریغرفه‌های فروشگاهی اعم از سوپرمارکت و پخش مواد پروتئینی، سرو انواع دمنوش‌های گیاهی ارگانیک سنتی و نوشیدنی‌های مدرن و کلاسیک مورد تأیید، فروشگاه موتورسیکلت‌های برقی، دوچرخه‌های مسابقه‌ای و تفریحی، انواع اسکوتر‌های برقی و مهارتی حرکتی، موتورهای سه چرخ، چهارچرخ ساحلی و خیابانی و تالار پذیرایی جهت برگزاری رویداد‌ها و فضای اشتراکی.

5- بخش خدماتی: کارگزاری بیمه تأمین اجتماعی، مشاوره حقوقی، مشاوره فنی ساختمان.

آدرس مجموعه فرهنگی ورزشی شهید چمران: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل صدر.

شماره تماس: 02122203031

کد پستی: ۱۹۳۱۶۴۳۱۱۳

آدرس وب‌سایت: http://www.chamrancomplex.ir

آرشیو ماهیانه

دیدگاهتان را بنویسید