وبسایت رسمی انجمن نابینایان ایران. IBNGO.IR

خدمات ویژه بانک پارسیان به نابینایان

در میان تمام بانکهایی که در این سالها اقدام به راه اندازی سامانه ویژه نابینایان در شعب خود کرده اند بانک پارسیان نیز با راه اندازی این سامانه در سه شعبه نام خود را در لیست بانکهایی که در قالب مسئولیت اجتماعی خدمات ویژه ای را به نابینایان ارائه میدهند قرار داده است.
به همین بهانه شرح مختصری از فعالیتهای این بانک را تقدیم میکنم باشد که همانطور که از شنیده های ما بر میآید تعداد شعب مناسبسازی شده این بانک مسیر افزایش را در پیش بگیرد.
بانک پارسیان در سال 1380 مجوز فعالیت خود را از بانک مرکزی j.a.a دریافت و از اسفند همان سال فعاللیت رسمی خود را آغاز کرد.
این بانک با توجه به نیاز ویژه شهروندان نابینا سامانه خدمات به این قشر را در 3 شعبه کریمخان زند , میدان انقلاب و میدان فردوسی در شهر تهران راه اندازی کرده است.
حال به بخشی از خدمات بانک پارسیان به مشتریان خود اشاره میکنیم با این امید که آن بخش از خدمات که برای استفاده نابینایان مناسبسازی نشده است هم هر چه سریعتر مهیای استفاده نابینایان شود.1 بانکداری اِلِکتورونیک شامل: همراه بانک پارسیان من (به وسیله تلفن همراه خود انواع خدمات بانکی مانند انتقال وجه شتابی و … . را انجام میدهید). اینترنتبانک و تلفنبانک.
2 انواع سپرده های قرض الحسنه جاری, سرمایه گذاری کوتاه مدت و بلند مدت یک ساله و ارزی.
3 طرح بیمه رایگان سپرده گذاران که به صورت رایگان تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی, آتش سوزی منازل و بیمه عمر و حوادث قرار میگیرند.4 صندوق امانات که هم اکنون در 15 شعبه دایر می باشد.
5 باشگاه مشتریان.
به نظر میرسد بانک پارسیان میتواند در راستای تکمیل ارائه خدمات خود به نابینایان ضمن افزایش شعبه های مناسب سازی شده برای نابینایان, گامهای مناسبی در جهت دسترس پذیر کردن اپلیکیشن همراه بانک پارسیان با نام پارسیان من و اینترنت بانک پارسیان بردارد.

آرشیو ماهیانه

دیدگاهتان را بنویسید