وبسایت رسمی انجمن نابینایان ایران. IBNGO.IR

فراخوان ماهنامه نسل مانا برای مشارکت در پویش صوتی محک تجربه/دی‌ماه 1400

چه کسی هست که بتواند ادعا کند تا به حال برای خرید هدیه دچار وسواس و چالش نشده است؟ افراد به فراخور نوع ارتباطی که باهم دارند، انواع هدیه‌ها را برای هم در نظر می‌گیرند. فرق است میان هدیه‌ای که برای همسر، پدر و مادر یا دوست تهیه می‌کنیم. همه ما تلاش می‌کنیم هدیه‌ای را برای سایرین تهیه کنیم که هم معرف شخصیت خودمان و هم باب میل گیرنده هدیه باشد.

به همه مواردی که ذکرش به میان آمد، چالش‌های ناشی از نابینایی را هم اضافه کنید. یک نابینا در تصمیمگیری برای خرید هدیه چه نکاتی را در نظر می‌ گیرد؟ منابع شما برای دریافت مشاوره در زمینه انتخاب هدیه کدامند؟ از چه روش‌هایی برای روانشناسی مخاطب و انتخاب هدیه مناسب استفاده می‌کنید؟ چه تمهیدی را در نظر می‌گیرید که در دادن هدیه، اصل غافلگیر کننده بودن را هم لحاظ کرده باشید؟ تجربیات بد و خوب شما درباره انتخاب و خرید هدیه کدامند؟

این‌ها و بیش از این‌ها را قرار است شما به ما بگویید. صدا‌هایتان را حد‌اکثر تا سقف زمانی پنج دقیقه و تا تاریخ اول بهمن برای مسعود طاهریان ارسال کنید تا در چالش محک تجربه آنها را با سایر نابینایان هم به‌اشتراک بگذارد و آخر ماه بهمن، در شماره بعدی نسل مانا، ماحصلش را به قلم طاهریان مطالعه کنید. هدیه‌ای به‌رسم یادبود برای یکی از شرکت کنندگان در چالش محک تجربه در نظر گرفته خواهد شد.

تا روز اول بهمن فرصت دارید پیغام‌های صوتی‌تان را از طریق نشانی ایمیل Mas.Taherian@gmail.com یا شماره تلفن ۰۹۲۰۳۹۵۰۲۱۰ در پیام‌رسان واتسپ به دست مسعود طاهریان برسانید.

آرشیو ماهیانه

دیدگاهتان را بنویسید