وبسایت رسمی انجمن نابینایان ایران. IBNGO.IR

اطلاعیه: فریب شرکت هایی که به اسم نابینایان اقدام به عرضه محصولات غذایی می کنند را نخورید

با درود و سلام بر مردم خیر و نیکو کار ایران و التماس دعا در ماه پر فیض رمضان.
با تماسهای مکرر شما مردم عزیز و نیکوکار پی بردیم که افرادی سودجو به نام انجمن نابینایان ایران، اقدام به فروش محصولات غذایی از جمله عسل, چای و …نموده اند و مدعی آن هستند که عواید حاصل از این کار را به نابینایان و اعضای تحت پوشش انجمن نابینایان ایران اختصاص می دهند.
بر همین اساس بر خود واجب دانستیم که با توضیح چند نکته اقدام به روشنگری و بیان حقایق کنیم.
1: انجمن نابینایان ایران رسما انجام هر گونه فعالیت اقتصادی اعم از خرید و فروش محصولات غذایی که عواید حاصل از آن به نابینایان و اعضای تحت پوشش این تشکل اختصاص پیدا می کند را قویا” تکذیب می کند.
2: انجمن نابینایان ایران نسبت به اخاذی از مردم مهربان ایران تحت عناوین یاد شده، هشدار می دهد و در این ارتباط هیچ مسئولیتی را نمی پذیرد.
3: انجمن نابینایان کیفیت کار این مجموعه ها را که به نام نابینایان اقدام به فروش محصولات خود و سوءِ استفاده از عواطف و احساسات مردم ایران می کنند، تأیید نمی کند.

همچنین کیفیت محصولات غذایی از حیث رعایت و یا عدم رعایت نکات بهداشتی، مورد تأیید انجمن نیست.

4: برای انجمن نابینایان ایران و با انجام تحقیقات میدانی به اثبات رسیده که ادعای این شرکتها و مجموعه ها مبنی بر ایجاد شغل برای نابینایان کاملاً کذب بوده و این مجموعه ها سعی دارند تا تنها با استفاده از نشان عصای سفید و نابینایان، ضمن تحریک عواطف و احساسات مردم نوعدوست ایران عزیز به مقاصد سودجویانه خود برسند.
5: از مردم شریف ایران خواهشمند است تا به محض برخورد با این مورد و موارد مشابه، ضمن عدم همکاری با این مجموعه های به ظاهر خیریه، مراتب را جهت پیگیری فوراً به انجمن نابینایان ایران اطلاع دهند.
راههای ارتباطی با انجمن نابینایان ایران:
تلفن: 22560060/61
پست الکترونیکی: anjoman.nabinaian.iran@gmail.com
شماره فضای مجازی واتساپ و تلگرام: 09339602055.
در پایان این اطلاعیه ضمن تشکر مجدد از مردم همیشه مهربان و نیکو کار ایران، بر این نکته مهم تاکید میکنیم که جهت انجام امور خیریه و کمک به انجمن نابینایان ایران و نیز اعضای تحت پوشش این انجمن به وبسایت انجمن نابینایان ایران به نشانی:
www.ibngo.ir
مراجعه کرده و تنها از طریق همین مرجع، اطلاعات لازم را کسب کنند.

آرشیو ماهیانه

1 دیدگاه

  1. حسن گفت:

    02133692904
    سلام. با شماره فوق برای کمک به انجمن نابینایان کشور با مردم تماس می‌گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید