وبسایت رسمی انجمن نابینایان ایران. IBNGO.IR

تقدیر از مشاور نوآوری اجتماعی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به مناسبت روز جهانی ایمنی عصای سفید

انجمن نابینایان ایران به مناسبت 23 مهر، روز جهانی ایمنی عصای سفید، از تلاش های بی دریغ و مستمر دکتر فاطمه حسینی مشاور نوآوری اجتماعی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تقدیر کرد.
در سال های گذشته، دکتر ستاری و همکارانشان در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، همواره حامی نابینایان و طرح های مرتبط با این قشر بوده اند.
لذا به مناسبت روز جهانی ایمنی عصای سفید، انجمن نابینایان ایران به سبب حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از طرحهای فناورانه و نوآورانه ویژه نابینایان از سرکار خانم دکتر حسینی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و مشاور نوآوری اجتماعی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تقدیر کرد.
یکی از پروژه هایی که از سال گذشته با همکاری این بخش با سازمان آموزش و پرورش استثنایی صورت گرفت، تجهیز برخی از مدارس استثنایی به دستگاه برجسته نگار هوشمند که یک تبلت بریل ویژه نابینایان است بود. از این پس، دانش آموزان نابینا در مدارسی که به این دستگاه ها تجهیز شده، قادر خواهند بود کتاب ها، جزوات و تکالیف خود را به صورت بریل و صوتی مطالعه کرده و بنویسند. امیدواریم بخش نوآوری های اجتماعی در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در ادامه ی راه خود نیز بتواند باز هم حامی پروژه های ویژه نابینایان از جمله دسترس پذیری وبسایت ها و اپلیکیشن های کاربردی برای آنها باشد.
انجمن نابینایان ایران مجدداً از خانم دکتر حسینی، دکتر رئیسی و سایر عزیزانی که در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به هر نحوی حامی معلولان با آسیب بینایی هستند، کمال سپاس و امتنان را دارد.
علی اکبر جمالی مدیر عامل و منصور شادکام قائم مقام انجمن نابینایان ایران
آرشیو ماهیانه

دیدگاهتان را بنویسید