وبسایت رسمی انجمن نابینایان ایران. IBNGO.IR

امضای تفاهم‌نامه میان انجمن نابینایان ایران با شرکت یدکیار برای تخفیف قطعات یدکی خودرو

اواخر تیرماه سال جاری، تفاهم‌نامه ای میان انجمن نابینایان ایران و شرکت یدکیار در راستای تخفیف به اعضای انجمن برای قطعات یدکی خودرو امضا شد.

از این پس نابینایانی که خود یا اعضای خانواده‌شان مالک خودرو سواری باشند در مواقعی که نیاز به لوازم یدکی خودرو پیدا می‌کنند، می‌توانند با تماس با دفتر انجمن، کد تخفیف سه درصدی را دریافت کنند و قطعه مورد نظرشان را از این شرکت خریداری کنند.

تامین کلیه قطعات خودرو از پراید تا پورشه با بهترین قیمت و کیفیت و مرجوعی بدون قید و شرط در صورت اصل نبودن قطعات و باز نشدن پلمپ، مورد توافق انجمن نابینایان ایران و شرکت یدکیار قرار گرفته است.

برای ساکنان تهران، ارسال قطعه رایگان خواهد بود اما ساکنان سایر شهرستان‌ها لازم است هزینه پست را پرداخت کنند.

کد معرفی این مجموعه: 06030111 است و در صورت نداشتن این کد معرفی، تفاهم‌نامه هیچ ارزشی نخواهد داشت. امکان اسکن از کد تخفیف به وسیله عکسی که در کانال تلگرامی انجمن نابینایان ایران قرار داده شده، یکی دیگر از راه‌های بهره‌مندی از تخفیف سه درصدی از محصولات یدکیار است. همچنین می‌توانید برای دریافت کد تخفیف، با انجمن به شماره 021-22560060 الی 1 تماس بگیرید. البته این تخفیف شامل کلیه اجناس به غیر از روغن، لاستیک و باتری است.

همانطور که در بالا اشاره شد، در این تفاهم‌نامه مقرر شده افراد تا زمانی که وکیوم یا جعبه بسته را باز نکرده‌اند، بتوانند آن را به شرکت پس بفرستند و مبلغ پرداختیشان را دریافت کنند.

نحوه ارسال کالا توسط مجموعه یدکیار، بر اساس درخواست مشتری به صورت پیک، پست، تیپاکس، باربری و اتوبوسرانی است.

با توجه به نوسانات و برنامه‌های مختلف مجموعه یدک یار بابت حمل و نقل بعد از نهایی شدن درخواست هزینه حدودی ارسال با مشتری هماهنگ و بعد از تأیید مشتری ارسال خواهد شد.

در صورتی که مشتری تمایل به پرداخت در محل داشته باشد، می‌بایست مبلغی را بابت بیعانه پرداخت کند و سپس مابقی آن را بعد از تحویل تسویه نماید.

یدک‌یار در تمام نقاط ایران، با یک تماس، یا یک اشاره به اپلیکیشن یا سایت، در اختیار شماست.

تلفن تماس: 021-91305060.

آدرس ایمیل: info@yadakyar.com

شماره واتس آپ شرکت جهت تأیید قطعات به سفارش مشتری: 09128802386

دفتر اداری: تهران، خیابان امیرکبیر بالاتر از مترو ملت، کوچه کاوه پلاک 1.

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه، 9 الی 18. پنجشنبه ها، 9 الی 14.

فروشگاه اینترنتی یدکیار

آرشیو ماهیانه

دیدگاهتان را بنویسید