وبسایت رسمی انجمن نابینایان ایران. IBNGO.IR

حمید جعفری به عنوان مدیرعامل شبکه ی ملی تشکل های افراد دارای معلولیت بینایی انتخاب شد

اعضای هیئت مدیره ی شبکه ی ملی تشکل های افراد دارای معلولیت بینایی روز یکشنبه 22 فروردین جهت انتخاب مدیرعامل و سایر پست های هیئت مدیره به صورت مجازی تشکیل جلسه دادند. در این نشست صمیمی، آقای جواد رضایی مدیرعامل مؤسسه ثامن خراسان رضوی با هفت رأی مأخوذه به عنوان رئیس هیئت مدیره انتخاب شد و علی اکبر جمالی مدیرعامل انجمن نابینایان ایران با 4 رأی به عنوان نایب رئیس انتخاب شد. برای پست خزانه داری دکتر بیژن ذوالفقارنسب از کردستان با هفت رأی معرفی شد.

اما برای مدیرعاملی شبکه، آقای دکتر حمید جعفری مدیر خانه نور ایرانیان بصیر و علی اکبر جمالی کاندیدا شده بودند که دکتر جعفری با کسب 4 رأی توانست به عنوان مدیرعامل شبکه ملی افراد دارای معلولیت بینایی انتخاب شود.

گفتنی است: اولین مجمع شبکه ملی افراد دارای معلولیت بینایی روز سه شنبه 26 اسفند 99 تشکیل شد و در آن نشست، آقای جواد رضایی از خراسان رضوی با 35 رأی، بیژن ذوالفقارنسب از کردستان 31 رأی، حمید جعفری از تهران 28 رأی، علی اکبر جمالی از تهران 22 رأی، مرتضی نیکزاد از اصفهان 22 رأی، عبد الله کمالی سروستانی از فارس 11 رأی و طاهره اقبالی از گلستان با 10 رأی به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره انتخاب شدند.

پس از انتخاب هفت عضو به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره، خانم ها لاله عارف عشقی از کرمان با 10 رأی، خانم معصومه خداکرم از خدابنده زنجان با 9 رأی و خانم زینب مینایی از کهگیلویه و بویراحمد با 8 رأی به عنوان اعضای علی البدل هیئت مدیره انتخاب شدند.

همچنین محسن بینش از خراسان رضوی به عنوان بازرس و یاسر کلوانی از شهر جهرم استان فارس به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

شبکه ملی افراد دارای معلولیت بینایی، دومین شبکه ملی نابینایان محسوب می شود که قرار است با مجوز سازمان بهزیستی کشور ثبت و فعالیت خود را آغاز کند.

آرشیو ماهیانه

دیدگاهتان را بنویسید