وبسایت رسمی انجمن نابینایان ایران. IBNGO.IR

استقلال هرچه بیشتر نابینایان با Supersense

Supersense هوشمندترین برنامه کمکی است که به کاربران نابینا و کم بینا کمک می کند تا به طور مستقل خواندن ، پیدا کردن اشیا و کاوش مکان ها را انجام دهند. این مجموعه ای از چشم های دیجیتال را فراهم می کند تا دنیای فیزیکی برای جامعه نابینایان و کم بینایان قابل دسترسی تر باشد.
Supersense از قدرت هوش مصنوعی نه تنها برای توصیف موارد بلکه برای حل مشکلات کاربران نابینا و کم بینا استفاده می کند. کاربران می توانند به طور مستقل: با استفاده از سیستم راهنمای دوربین منحصر به فرد خودکار ، متون ، اسناد و دست نوشته ها را سریع بخوانند
– با اسکن محیط با دوربین ، اشیا specific خاصی مانند صندلی ، درب ، سطل آشغال یا شخصی را در اطراف خود پیدا کنید
– در محیط های جدید و ناشناخته کاوش کنید و درباره اشیایی که در اطراف آن هستند ، بشنوید
– متن های عکس و PDF از برنامه های دیگر را بخوانید. به سادگی فایل ها را در Supersense به اشتراک بگذارید که در عرض چند ثانیه آن را برای شما می خواند.
هر ویژگی بدون اتصال به اینترنت کار می کند تا در هر شرایطی بتوان از آنها استفاده کرد.
این برنامه از پشتیبانی کامل قابلیت TalkBack برخوردار است و به چندین زبان در دسترس است.
Supersense توسط Mediate ، یک موسسه MIT-spinoff AI استارت آپ مستقر در بوستون ساخته شده است. مدیات با پشتیبانی بنیاد ملی علوم و وزارت امور سربازان قدیمی ایالات متحده سیستم های بینایی رایانه ای ابتکاری را توسعه می دهد. این مؤسسه می گوید:
این برنامه فقط اولین قدم در ماموریت ما برای توسعه راه حل های پیشگامانه هوش مصنوعی برای افراد دارای معلولیت بینایی است. ما این برنامه را با اصول طراحی انسان محور و با کمک کاربران نابینا و کم بینا توسعه داده ایم. ما همچنین با بسیاری از سازمان هایی که به جامعه نابینایان و کم بینایی کمک می کنند همکاری می کنیم.
در صورت تمایل به کمک، لطفاً از طریق ایمیل با ما به ایمیل  feedback@khaanehdariforblinds.tech,  ایمیل بزنید. ما همیشه دوست داریم ایده ها و بازخوردهای جامعه نابینایان و کم بینایان را بشنویم.
منبع: کانال دریچه ای به سوی روشنایی

آرشیو ماهیانه

دیدگاهتان را بنویسید