وبسایت رسمی انجمن نابینایان ایران. IBNGO.IR

احراز هویت غیر حضوری سجام برای نابینایان در اپلیکیشن سیگنال

تا کنون نرم افزار سیگنال، با ارائه خدمات متنوع در عرصه بازار های مالی، پرچمدار و پیشرو بوده است و خدمات طراحی شده را در فضایی ساده و امن، در اختیار فعالان بازار بورس قرار داده. تیم سیگنال به لطفِ اعتماد و همراهی شما عزیزان، امروز مفتخر است به معرفی و ارائه قابلیتی جدید و پیشتاز مختصِ کاربران عزیز کم بینا و نابینا. همراه با سیگنال دیگر لازم نیست نگران عقب افتادن از کسب و کار و مشاغل به روز و پولساز دنیا باشید.
سیگنال با طراحی و ارائه این آیتم قدرتمند و مفید، امکان دسترسی به بخش های مختلف نرم افزار را برای این قشر از جامعه امکان پذیر کرده است. نابینایان عزیز می توانند با استفاده از ابزار های موجود در آپدیت جدید نرم افزار، به سهولت و بدون نیاز به شخص دیگری، از طریق بخش احراز هویت، این فرآیند را به صورت غیر حضوری انجام دهند.
تیم سیگنال که تا پیش از این با در نظر گرفتن محدودیت های عزیزانی که قادر به خواندن متون نیستند، قابلیت های متفاوتی را عرضه کرده بود، امروز قدمی دیگر در جهت حمایت از مردمان خاصِ جامعه برداشت و مسیر ورود به بورس را برای آنان امکان پذیر ساخته است.
حالا برای دسترسی به این امکانِ تازه عرضه شده و نو ظهور، تنها کافی است نرم افزار سیگنال را روی گوشی همراه خود نصب داشته باشید و نسخه قدیمی آن را آپدیت کنید. با به روزرسانی اپلیکیشن، متوجه بخش های افزوده شده جدید و تغییرات تازه نرم افزار خواهید شد. با انتخاب ابزار مربوط و مخصوص نابینایان دیگر نیازی به دیدن و خواندن مانیتور نخواهید داشت.
شما برای ورود به بخش های مورد نظر، تنها کافی است سطح موبایل را لمس کنید تا نرم افزار سیگنال، بخشی که زیر انگشت شما قرار گرفته است را به صورت صوتی، واضح و رسا روخوانی کند. با ایجاد این ویژگی ممتاز، از این پس سیگنال چشم شما خواهد شد و درست مثل یک همراه همیشگی، راهنمایی تان خواهد کرد.
در پروسه تکمیل احراز هویت، مراحل مختلفی وجود دارد که همگی متناسب با توانایی نابینایان تنظیم می شوند. به طور مثال در مرحله ای که کاربر موظف است به روخوانی متن ارائه شده، اپلیکیشن سیگنال یک بار متن را می خواند و پس از آن، کاربر مجددا همان جملات را تکرار خواهد کرد.
حتما تا به حال در سامانه ها و سایت های مختلف کد های کپچا را دیده اید؛ کادری کوچک با محتوای درهم از اعداد و حروف. این کد ها که برای تفکیک انسان از ربات و رایانه تعبیه شده اند، در اپلیکیشن سیگنال به صورت صوتی تکرار می شوند تا کاربر بتواند آن ها را به همان ترتیب وارد کند.
علاوه بر این در مرحله تصویر برداری، راهنمایی صوتی اضافه شده که کاربر نابینا را از نکات و خطا های رخ داده آگاه خواهد کرد. به عنوان مثال اگر صورت شخص به طور کامل در کادر تنظیم شده قرار نگرفته باشد، راهنمای صوتی اعلام می کند که گوشی همراه را به کدام سمت متمایل کرده یا فاصله تان را با دوربین کم یا زیاد کنید.
سیگنال برای اولین بار در ایران موفق به طراحی و پیاده سازی سیستم احراز هویت غیر حضوری شده است. تلاشی که با هدف مغتنم شمردن زمان شما عزیزان و ساده کردنِ امر احراز هویت به ثمر نشست و از شکل گرفتن صفوف طولانی در این ایام مملو از بیماری و استرس، جلوگیری به عمل آورد.
حالا سیگنال با بیش از ۳ میلیون کاربرِ فعال، همچنان در تلاش است تا با گسترش و ارتقا خدماتِ هر چه بیشتر رضایت و رفاه شما عزیزان را بیش از پیش فراهم آورد.
منبع: بورس نیوز

آرشیو ماهیانه

دیدگاهتان را بنویسید