وبسایت رسمی انجمن نابینایان ایران. IBNGO.IR

اطلاعیه مهم انجمن نابینایان ایران

اطلاعیه
با درود و سلام بر مردم همواره خیر و نیکو کار ایران عزیز.
در روزها و ماههای اخیر و با تماسهای مکرر شما مردم عزیز و نیکوکار پی بردیم که افرادی سودجو به نام انجمن نابینایان ایران اقدام به فروش محصولات غذایی از جمله عسل, چای و …نموده اند و مدعی آن هستند که عواید حاصل از این کار را به نابینایان و اعضای تحت پوشش انجمن نابینایان ایران اختصاص می دهند.
بر همین اساس بر خود واجب دانستیم که با توضیح چند نکته اقدام به روشنگری و بیان حقایق بنماییم.
1 در درجه اول انجمن نابینایان ایران رسما انجام هر گونه فعالیت اقتصادی اعم از خرید و فروش محصولات غذایی و … که عواید حاصل از آن به نابینایان و نیز اعضای تحت پوشش این تشکل اختصاص پیدا می کند را قویا” تکذیب می نماید.
2 انجمن نابینایان ایران نسبت به اخاذی از مردم مهربان ایران تحت عناوین یاد شده هیچ مسئولیتی را نمی پذیرد.
3 انجمن نابینایان کیفیت کار این مجموعه ها را که به نام نابینایان اقدام به فروش محصولات خود و سوءِ استفاده از عواطف و احساسات مردم شریف ایران می نمایند و همچنین کیفیت این محصولات غذایی را از حیث رعایت و یا عدم رعایت نکات بهداشتی به هیچ وجه تایید نمی نماید.
4 برای انجمن نابینایان ایران و با انجام تحقیقات میدانی به اثبات رسیده که ادعای این شرکتها و مجموعه ها مبنی بر ایجاد شغل برای نابینایان کاملا بی پایه و اساس و کذب بوده و این شرکتها که شرکتهایی غالبا خصوصی هستند سعی دارند تا تنها با استفاده از نشان عصای سفید و نابینایان ضمن تحریک عواطف و احساسات مردم نوعدوست ایران عزیز به مقاصد سودجویانه خود برسند.
5 از مردم عزیز و شریف ایران خواهشمند است تا به محض برخورد با این مورد و نیز موارد مشابه ضمن عدم همکاری با این مجموعه های به ظاهر خیریه مراتب را جهت پیگیری فورا به انجمن نابینایان ایران اطلاع دهند.
راههای ارتباطی با انجمن نابینایان ایران:
تلفن: 22560060/61
پست الکترونیک: anjoman.nabinaian.iran@gmail.com
شماره فضای مجازی واتساپ و تلگرام: 09339602055.
در پایان این اطلاعیه ضمن تشکر مجدد از مردم همیشه مهربان و نیکو کار ایران عزیز بر این نکته مهم تاکید میکنیم که جهت انجام امور خیریه و کمک به انجمن نابینایان ایران و نیز اعضای تحت پوشش این انجمن به وبسایت انجمن نابینایان ایران به نشانی:
www.ibngo.ir
مراجعه کرده و تنها از طریق همین مرجع اطلاعات لازم را کسب نمایند.

آرشیو ماهیانه

دیدگاهتان را بنویسید