وبسایت رسمی انجمن نابینایان ایران. IBNGO.IR

در تعامل میان انجمن نابینایان ایران و بنگاه کارآفرینی اجتماعی کاکتوس مصوب شد!/حمایت از نابینایان تولیدگر.

در جلسه ای با حضور مدیران انجمن نابینایان ایران و مدیران بنگاه کارآفرینی کاکتوس مصوب گردید تا از نابینایان تولید کننده محصولات و صنایع مختلف که توان لازم برای تولید محصولات مختلف را دارند اما از سرمایه لازم برای فروش تولیدات خود برخوردار نیستند حمایت شود.
به گزارش روابط عمومی انجمن نابینایان ایران: وحید حجه فروش مدیر عامل بنگاه کارآفرینی اجتماعی کاکتوس در پایان این جلسه در گفت و گو با خبرنگار واحد روابط عمومی انجمن نابینایان ایران جزئیات این طرح را بدین شکل شرح داد:
ما در بنگاه کاکتوس با مجموعه خرید و فروش اینترنتی و آنلاین بامیلو قرارداد همکاری جدیدی را منعقد کردیم برای فروش محصولات و تولیدات معلولان! به همین جهت از معلولان عزیز دعوت میکنیم که جهت تولید و فروش محصولات و تولیدات خود از طریق مجموعه بامیلو با ما همکاری لازم را به عمل آورند.
علی اکبر جمالی مدیر عامل انجمن نابینایان ایران نیز در پایان این نشست اظهار داشت: مقرر گردید تا از نابینایانی که اقدام به تولید محصولات مختلف از جمله صنایع دستی و … . میکنند دعوت کنیم تا با حمایت مجموعه خرید و فروش آنلاین بامیلو محصولات خود را به فروش برسانند.
به همین منظور از تمام نابینایانی که در زمینه تولید محصولات مختلف اعم از صنایع دستی, محصولات کشاورزی, کالاهای تزیینی, و … . فعالیت دارند دعوت میکنیم که مشخصات خود را شامل: نام و نام خانوادگی, سن, محل تولد, و زمینه فعالیت خود را از طریق شبکه اجتماعی تلگرام به id:
anjoman nabinaian iran
و به شماره 09339602055 ارسال نمایند.
مهلت ارسال تنها تا پایان وقت اداری دوشنبه 15/11/1397 بوده و به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.
ضمنا بلافاصله پس از اتمام مهلت ارسال مشخصات جلسه مصاحبه از افراد داوطلب برگزار شده و در قدم بعد با پذیرفته شدگان در مصاحبه هماهنگیهای لازم برای شروع کار انجام خواهد شد.

آرشیو ماهیانه

دیدگاهتان را بنویسید