وبسایت رسمی انجمن نابینایان ایران. IBNGO.IR

با رأی و نظر شما/فراخوان انتخاب نام مناسب برای دومین جشنواره کتاب نابینایی و کم بینایی و سومین جشنواره کتاب معلولان.

همانطور که در پست قبلی به اطلاع رسید یکی از مصوبات مهم دومین نشست هم اندیشی جشنواره کتاب موضوع تجمیع دو جشنواره کتاب نابینایی و معلولان بود که طبیعتا این تجمیع زمانی به درستی صورت میپذیرد که نام مناسبی هم برای این جشنواره جدید و البته نو پا انتخاب شود.
به همین منظور در همان جلسه هم بر انجام یک نظرسنجی و فراخوان از جامعه هدف تأکید شد.
در همین راستا و با همت روابط عمومی انجمن نابینایان اطلاعیه مربوط به فراخوان انتخاب نام مناسب برای جشنواره کتاب نابینایی و معلولین تنظیم میگردد.
مخاطبان ارجمند در نظر داشته باشید که با رأی و نظر شما نام مناسبی را برای برگزاری جشنواره کتاب با موضوعیت و محوریت معلولان حسی “نابینایان و ناشنوایان” حرکتی انتخاب میکنیم.
برای مشارکت در این فراخوان ابتدا به این نکات توجه فرمایید:
1 عنوان “نام” پیشنهادی شما می بایست کوتاه مختصر و در بر گیرنده تمام موضوع و هدف جشنواره یعنی جشنواره کتاب نابینایان و معلولان به طریقی که پیشتر گفته شد باشد.
طبیعی است که موضوع جشنواره هم شامل نابینایان و معلولانی که در امر نویسندگی و تألیف کتب مختلف مشارکت دارند میشود و هم شامل افراد غیر معلولی که در زمینه مسائل و امور مربوط به معلولان و نابینایان دست به تألیفاتی زده اند میشود.
2 به جهت سهولت در امر اطلاعرسانی و تبلیغات و همچنین برند سازی عنوان “نام” پیشنهادی شما میبایست متشکل از حد اقل دو کلمه باشد.
3 شما تنها تا پایان وقت اداری چهارشنبه 24/11/1397 فرصت دارید تا عناوین پیشنهادی خود را از طُرُقی که در شماره بعد خواهد آمد به اطلاع انجمن نابینایان برسانید.
4 راههای مشارکت در این فراخوان به شرح ذیل است:

تماس تلفنی با شماره تلفنهای انجمن نابینایان ایران: 22560060/61

ارسال از طریق شبکه اجتماعی تلگرام به i d: انجمن نابینایان ایران و به شماره:09339602055
ارسال از طریق ایمیل به نشانی ایمیل انجمن:
anjoman.nabinaian.iran@gmail.com
منتظر ارائه نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

آرشیو ماهیانه

دیدگاهتان را بنویسید