وبسایت رسمی انجمن نابینایان ایران. IBNGO.IR

با همکاری معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و انجمنهای معلولان برگزار میشود/اولین جشنواره بانوان هنرمند معلول.

اولین دوره جشنواره بانوان هنرمند معلول با همکاری معاونت امور فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران وانجمنها وتشکلهای معلولین اسفندماه امسال برگزار میشود.
به گزارش روابط عمومی انجمن نابینایان ایران بخش ویژه نابینایان این جشنواره که از تاریخ 20/25 اسفند 97 در برج میلاد تهران برگزار میشود با همکاری انجمن نابینایان ایران برگزار میشود.
به همین منظور از تمامی بانوان هنرمند که علاقه مند به شرکت در این جشنواره هستند دعوت میشود تا تاریخ 03/11/97 با تلفنهای انجمن به شماره: 22560060/61 تماس گرفته و ضمن بیان مشخصات خود زمینه هنری خود را عنوان کرده تا فرآیند ثبت نام و ارسال لیست شرکت کنندگان از طرف روابط عمومی انجمن نابینایان ایران انجام پذیرد.
در ادامه به بیان سه محور اصلی این جشنواره و محورهایی که بانوان هنرمند نابینا میتوانند در آنها حضور فعال داشته باشند میپردازیم.
1 ایجاد غرفه هایی برای نمایش هنر و صنایع دستی بانوان معلول. در این بخش بانوان نابینایی که دارای ذوق هنری در خلق صنایع دستیهمچون سفالگری اجناس زینتی و … هستند میتوانند ضمن بیان رزومه و نوع فعالیت خود اعلام آمادگی نموده تا غرفه ای برای نمایش و فروش محصولاتشان در اختیارشان قرار داده شود.
2 برگزاری 3 پنل تخصصی با موضوعات گوناگون که نابینایان علاقه مند میتوانند در حاشیه برگزاری این جشنواره در آنها شرکت کنند.
3 برگزاری مراسمهای افتتاحیه و اختتامیه که در این بخش بانوان نابینای هنرمند در زمینه شعر موسیقی نوازندگی و اجرا میتوانند رزومه و نوع و نحوه فعالیت و اعلام آمادگی خود را در تماس تلفنی با انجمن نابینایان اعلام نموده تا در طول برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه آیتمهایی به آنها اختصاص داده شود.
در پایان بر این نکته مهم تأکید میشود که بانوان نابینایا علاقه مند به شرکت در این جشنواره فقط تا تاریخ چهارشنبه 03/11/97 میتوانند اعلام آمادگی خود را به اطلاع انجمن برسانند.

آرشیو ماهیانه

دیدگاهتان را بنویسید