وبسایت رسمی انجمن نابینایان ایران. IBNGO.IR

انتساب مدیر روابط عمومی انجمن نابینایان ایران

با حکم علی اکبر جمالی مدیر عامل انجمن نابینایان ایران!:
اشکان آذرماسوله به عنوان مدیر روابط عمومی انجمن منسوب شد.
طی حکمی از سوی علی اکبر جمالی مدیر عامل و رئیس هیأت مدیره انجمن نابینایان ایران، اشکان آذرماسوله به عنوان مدیر روابط عمومی انجمن نابینایان ایران منسوب شد.

در این حکم آمده است: انتظار میرود با بهره گیری از تجارب، دانش و ارتباطات رسانه ای خود فعالیتهای انجمن نابینایان ایران را در سطح وسیع رسانه ای انعکاس داده و برای این نهاد مجاری رسانه ای مستقل تعریف کرده و از این طریق ضمن پوشش رویدادهای انجمن مطالبی برای اطلاع عموم مردم در باره نابینایان و مطالبی با محوریت آموزشی برای نابینایان تهیه و منعکس کنید.
در جلسه معارفه اشکان آذرماسوله که با حضور علی اکبر جمالی مدیر عامل انجمن و منصور شادکام قائممقام ایشان در دفتر انجمن برگزار شد، منصور شادکام با بیان اینکه روابط عمومی قلب تپنده هر مجموعه است ابراز امیدواری کرد تا با حضور آذرماسوله در این سمت شاهد حضور نابینایان فرهیخته در انجمن و همچنین پوشش دقیق اخبار و اطلاعات انجمن و جامعه نابینایان باشیم.
آذرماسوله نیز در حاشیه این نشست اظهار داشت: قطعا با تشکیل یک تیم خوشفکر و خلاق و ایده پرداز سعی در ارتقا جایگاه فعلی انجمن خواهیم داشت که تا این لحظه حضور دو نفر به نامهای الهه واحدی و سرکار خانم دکتر مهناز فخرایی در این تیم قطعی شده و در روزهای آینده نفرات دیگری به این تیم خواهند پیوست. از همینجا از همه نابینایان فرهیخته که صاحب ایده های خلاقانه هستند دعوت میکنم تا در این راه به ما کمک کنند تا بتوانیم یک مجموعه در شأن نابینایان داشته باشیم. قطعا در روزهای آینده به طور دقیق و مفصل به برنامه های خود خواهیم پرداخت. در زمان فعلی، اولویت را به پیشرفت وبسایت انجمن خواهیم داد.
آذرماسوله در خصوص امکانات لازم برای اجرای برنامه های خویش در انجمن هم بیان کرد: در مورد اختصاص برخی امکانات اولیه برای تشکیل واحد روابط عمومی انجمن درخواستهایی داشتیم که با استقبال مدیران انجمن مواجه شدیم اما قطعا برای ادامه کار به امکانات بیشتری به خصوص در بُعد مالی نیازمندیم که امیدوارم به لطف مدیران این مجموعه، دچار مشکل خاصی نشویم.
ضمن این که باید محدودیتها و مشکلات انجمن را هم پذیرفت اما سعی ما بر این است که بتوانیم با امکاناتی که داریم یا میتوانیم تهیه کنیم کار را جلو ببریم.
اشکان آذرماسوله یکی از چهره های نابینای شناخته شده در امر رسانه بوده که از زمان دانشآموزی وارد رادیو شده و اکنون در حدود 7 سال است که در رادیو برای نابینایان برنامه سازی میکند.
سردبیر و مجری فعلی برنامه های 6 نقطه و حس میکنم تو رو سابقه تولید برنامه هایی از جمله شکوه اراده، زندگی ادامه داره، عید دیدنی، لحظه های خودمونی و امید نشاط زندگی را در کارنامه کاری خود دارد.

آرشیو ماهیانه

دیدگاهتان را بنویسید