وبسایت رسمی انجمن نابینایان ایران. IBNGO.IR

دعوت به راهپیمایی پر شکوه 22 بهمن

دهه فجر و یوم الله 22 بهمن، روز تبلور شکوه و ایثار مردم همیشه سرافراز و آزادۀ جمهوری اسلامی ایران است. در این روزهای عزیز، ملت ایران با رهبری داهیانۀ زعیم بزرگ جهان اسلام و بنیان گزار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و با تاسی از آموزه های اسلام ناب محمدی(ص)، طومار 2500 سالۀ رژیم طاغوتی استبداد و استکبار را درهم پیچیدند و روح امید، احساس غرور و روح امید، احساس غرور و خودباوری را در کشور زنده کردند.
انجمن نابینایان ایران همدوش و همگام با آحاد مردم ولایی، ضمن تاکید بر صیانت از اصل اصیل انقلاب و دستاوردهای آن، همچنین تجدید عهد و پیمان با آرمان های پاک امام راحل و در سایه زعامت و سکانداری رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای،از تمام مردم ایران، بخصوص جامعه نابینایان دعوت می کند تا به حضور پر شور خود در راهپیمایی عظیم 22 بهمن، هم اتحاد، همدلی و همزبانی، بصیرت و حضور خود را به نمایش بگذارند و هم به جهانیان نشان بدهند. خودباوری را در کشور زنده کردند.

انجمن نابینایان ایران همدوش و همگام با آحاد مردم ولایی، ضمن تاکید بر صیانت از اصل اصیل انقلاب و دستاوردهای آن، همچنین تجدید عهد و پیمان با آرمان های پاک امام راحل و در سایه زعامت و سکانداری رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای،از تمام مردم ایران، بخصوص جامعه نابینایان دعوت می کند تا به حضور پر شور خود در راهپیمایی عظیم 22 بهمن، هم اتحاد، همدلی و همزبانی، بصیرت و حضور خود را به نمایش بگذارند و به جهانیان نشان بدهند..

آرشیو ماهیانه

دیدگاهتان را بنویسید