وبسایت رسمی انجمن نابینایان ایران. IBNGO.IR

مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره ملی «کتاب نابینایی و کم‌بینایی» تمدید شد

مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره ملی «کتاب نابینایی و کم‌بینایی» تا ۲۸ دی ماه تمدید شد.
انجمن نابینایان ایران با همکاری موسسه خانه کتاب، معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، سازمان بهزیستی کشور، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و انجمن علمی و آفرینش‌های هنری معلولین ایران، با هدف ارج نهادن به تلاش و کوشش نویسندگان، پژوهشگران، مترجمان، مصححان و پدیدآورندگان آثار مکتوب با موضوع نابینایی و کم‌بینایی و همچنین نابینایان و کم‌بینایان اهل قلم، نخستین دوره این جشنواره را برگزار می کند.
از پدید آورندگان و ناشران دعوت می‌شود بر اساس شرایط زیر آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند:
•  آثار نابینایان و کم‌بینایانی که ۲۰ سال گذشته، از اول فروردین ۱۳۷۶ تا  پایان آذر ۱۳۹۶، در قالب کتاب، تالیف و ترجمه منتشر شده‌است.
•  آثار همه نویسندگان و مترجمان که با موضوع نابینایی و کم‌بینایی (نابینایان و کم‌بینایان) در ۲۰ سال گذشته، از اول فروردین ۱۳۷۶ تا  پایان آذر ۱۳۹۶، منتشر شده‌است.
برای پدیدآورندگان نابینا یا کم‌بینا، ارسال گواهی یا کارت معلولیت بینایی (برابر اصل) الزامی است و سه نسخه از هر عنوان اثر باید به دبیرخانه نخستین جشنواره ملی «کتاب نابینایی و کم‌بینایی» ارسال شود.
علاقمندان برای شرکت در این جشنواره تا ۲۸  دی ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران ـ خیابان شهید کلاهدوز (دولت) خیابان حاج آقا میری، خیابان حسن تاش، پلاک ۱۴  یا به پست الکترونیکی jashnvareh.nabinayan@gmail.com  ارسال کنند.
آیین پایانی و معرفی آثار برگزیده این جشنواره هفته اول اسفند ماه ۱۳۹۶ برگزار می شود.

آرشیو ماهیانه

دیدگاهتان را بنویسید