وبسایت رسمی انجمن نابینایان ایران. IBNGO.IR

سامانه خدمات بانکی نابینایان در شعب در بانک سینا افتتاح شد

در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و مناسب سازی خدمات بانکی، سامانه خدمات بانکی ویژه نابینایان و کم بینایان به طور همزمان در دو شعبه شهید بهشتی و شهید مطهری بانک سینا در تهران به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی بانک سینا
در مراسمی که روز یکشنبه 17 دی ماه با حضور جمعی از مدیران این بانک و همچنین مسئولان انجمن نابینایان ایران، سازمان بهزیستی و جمعی از نابینایان برگزار شد، سامانه خدمات بانکی نابینایان و کم بینایان به بهره برداری رسید.
در ابتدای مراسم، آقای مهرابی مدیر شعب و بازاریابی بانک سینا، ضمن ابراز خرسندی از راه اندازی این سامانه در شعب این بانک، ابراز امیدواری کرد همانگونه که بانک سینا خدمات بانکی متنوع و پیشرفته ای را به عموم هموطنان ارائه می نماید، با توسعه و افزایش تعداد باجه های ویژه نیز بتواند خدماتی در شأن و شایسته  به نابینایان عزیز ارائه دهد.
در ادامه، آقای آقای جمالی مدیرعامل انجمن نابینایان کشور هم ضمن قدردانی از مسئولان بانک سینا، گفت: هدف از راه اندازی این سامانه، استفاده راحت و آسان نابینایان از خدمات بانکی بدون نیاز به حضور همراه است و امیدواریم سامانه مذکور پاسخگوی نیاز این عزیزان باشد و همانطور که اکنون این سامانه در 13 بانک عملیاتی شده، شاهد توسعه آن در مراکز استان های کشور باشیم.
همچنین علاوه بر شعب، به زودی شاهد دسترس پذیری سامانه اینترنت بانک و موبایلبانک هم برای نابینایان باشیم.
مهندس صادقپور، مدیرعامل شرکت پکتوس و مجری این سامانه هم طی سخنانی ضمن تشریح عملکرد سامانه، گفت: این سامانه در حد قابل قبولی می تواند پاسخگوی نیاز نابینایان در زمینه خدمات بانکی شامل افتتاح حساب، انتقال وجه و سایر خدمات مورد نیاز باشد.
در ادامه، مراسم باجه مخصوص نابینایان در شعبه شهید بهشتی بانک سینا به دست رئیس انجمن نابینایان کشور افتتاح شد و یکی از روشندلان به صورت نمادین با استفاده از دستگاه، افتتاح حساب کرد.
این سامانه به صورتی طراحی شده است که فرد نابینا با استفاده از یک دستیار صوتی و دستگاه برجسته نگار دارای صفحه کلید و نمایشگر بریل، می تواند فرم های بانکی را تکمیل کند.

آرشیو ماهیانه

دیدگاهتان را بنویسید